Alla inlägg den 1 december 2007

Av Therese - 1 december 2007 22:43

En annan av världens bästa filmer, Smala Sussie, och självklart väljer jag stjärnskottet himself, PÖLSA ;D

Av Therese - 1 december 2007 22:37

Lite inspirerad av filmen jag såg för en stund sen, har är ett snutt från en av världens roligaste filmer, hata Göteborg. Så sjukt rolig, jag har sjuk humor jag vet ;D

Av Therese - 1 december 2007 22:19

Nu har jag kollat klart på Evan Almighty med mina kära syskon, den var sjuukt rolig. Har skrattat jätte mycket haha. Min lillebror skrattar dessutom som en tjej, så vi var tvungna atrt skratta lite åt det också. Ja, vi är väldigt trötta allihop. För att återgå till filmen så var den heltklart sevärd. Den ger många skratt och även tid till eftertanke. 


Imorgon ska jag och syster kolla på Super Bad, på Hallstaviks bio. Har redan sett nästan hela filmen, men det finns bara en film att välja på, så hellre den än ingen alls. Dessutom är den rolig..

Av Therese - 1 december 2007 18:32

Idag har jag övningskört, i flera timmar. Sen har jag och syrran gjort tacos till hela familjen. Låter segt men dagen har gått typ sjuukt fort, fattar ingenting.


Jag och mina kära syskon ska kolla på Evan den allsmäkiga ikväll. Inte jätte unerhållande kanske men, känner typ ingen annan här eftersom min kusin har fått värsta cp rycket och har fått för sig att alla svenskar är rasister. Hans pappa är finne, invandrare då eller? Nej, knappast. Och varför skulle alla helt plötsligt bli rasister?

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kanske

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards