Alla inlägg den 7 december 2007

Av Therese - 7 december 2007 23:20

Vrede vadå Marie?? Hon är ju falskare än Shirley Fuckin' Clamp :O Blääää, får väl nöja mig med att det brukar gå bättre för tvåan..


Sov hos underbar inatt, mysigt :)


Sen satte jag ett mvg i svenska b, woho ;D Sjukt stolt, fast jag var helt säker på att läraren skulle sätta vg på mig eftersom jag bara fick Vg på nationellaprovet uppsatsen. Jag kommer till betygssamtalet sviinarg, och läraren fattade inte varför haha. Hon "men det är självklart att du ska få mvg, du har satt mvg på allt utom en grej innan nap, anledningen till att du 'bara' fick vg då var för att du missade en källhänvisning.." Den motiveringen villjag dock inte godkänna eftersom det stod i uppgiften att man skulle ha med EN källhänvisning. Det hade jag. Okej, det hade ju vart bättre med en till, men jag hade ju inte gjort något fel? Men, skitsamma, det blev ju bra ändå.


Sen åkte jag till stan där jag mötte upp Hönan. Skulle köpt julklappar, men det gick inte så bra.. Kom hem med massa saker till mig själv istället. Spann vidare på min rosett-fetisch och införskaffade ytterligare två rosett diadem och en tjej 'fluga'.


Ska jobba imorgon, suck..

Av Therese - 7 december 2007 22:07

Lets go amanda, hon måste vinna :D


Skriver mer om en stund, nu måste jag duscha innan resultaten kommer..  

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kanske

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards