Alla inlägg den 13 november 2007

Av Therese - 13 november 2007 14:53

Shit, ska ta bussen och möta han om en timma, sjuukt nervös. Inte för att jag ska träffa honom, men jag ska träffa hans familj idag med :O Jag har en viss tendens till att strula till det med alla föräldar. Jag är så van vid att vara självständig, och bestämma över mitt eget liv och det brukar inte bli så bra när jag tycker att andra skall göra samma sak..


Håll tummarna för mig..  

Av Therese - 13 november 2007 13:05

Skrev nationella imorse, kändes helt sjukt. Var klar på ca en timma sen satt jag i typ en halvtimma och tittade på det jag skrivit och försökte fatta att jag var klar. Fattar inte varför vi hade fem timmar på oss, med tanke på att de flesta var klara på två timmar, skumt.. Hoppas jag sätter ett MVG!


Har ätit och vart ute med vovven, och duschade precis ska bara göra mig iordning och packa lite så kan jag dra till söt sen. Han är så gullig, först frågar han om jag vill komma på hans träning och sen 20 minuter senare så ringer han och har halft ångest bara för att han inte vill att jag ska känna mig tvingad. Haha, jag skulle aldrig få för mig att göra något jag inte vill, han behöver inte vara orolig.  



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kanske

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards