Alla inlägg den 15 november 2007

Av Therese - 15 november 2007 21:35

Saknar dig, usch håller på att trilla dit på allvar tror jag. Jobbigt, jobbigt, jag som hade tänkt vara singel nu ett tag efter allt som hände i höstas. Det sket ju sig dock, får hoppas att det är värt det. Men det känns det som. Usch måste sluta tänka.


Var precis ute med Japp, Nemo och mamma. Mötte Martina & co, och stog och pratade med dom en stund. Ska ju träffa alla imorgon hos Emma, ska bli sköj :) 


Shit vilket ordbajs detta blev, ska duscha nu,

 Puss & Kram skumbanan

Av Therese - 15 november 2007 19:56

Höll seriöst på att bryta ihop förrut. Har varit på ullared hur många gånger som helst men idag var det helt hysteriskt mycket folk. Mamma satte mig på golvet i ett hörn för att jag inte skulle nita någon. Alla jävla tantaer är ju helt sjuka i huvudet dom använder sina kundvagnar som några jävla plogar. Spring och ta sats så kanske du kommer någon centimeter frammåt, skit samma om någon hamnar under kundvagen :@


Lite shopping blev det trots allt:

  • Tre par trosor
  • ett par strumpor
  • Daugava & Tillbaka till samtiden
  • 50 tomma cd-skivor
  • ett fodral för dessa
  • en rosa apa till bilen
  • två marilyn monroe tavlor
  • en stickad grå klänning
  • en julklapp till brosan
  • två nagellack
  • hårspray
  • sminkbortagning
  • prickiga leggings
  • en svart festväska
  • godis

 Inte allt jag ville ha men är ändå hyfsat nöjd.. 


Ne nu ska jag kolla på lyxfällan..  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kanske

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards