Alla inlägg den 19 november 2007

Av Therese - 19 november 2007 22:17

GAWD! Man fick inte reda på någonting om vad som hände med Ray i förra avsnittet :O I slutet började folk undra vart han hade tagit vägen, det var det enda man fick reda på. Kommer dö tills nästa vecka.


Pratar med söt nu, ska nana sen, sov gott alla.. 

Av Therese - 19 november 2007 20:53

woohoo nu är det City Akuten alldeles strax, hoppas Ray lever!


Raporterar om vad som hände i dagen avsnitt om en timma.. 

Av Therese - 19 november 2007 20:35

Så här kommer lite bilder från den tredje, vet att det är ett tag sen men har glömt att fråga C om bilderna. (Lägger till dessutom till Kent till rubrikvalen)

Therese Bäst På Fest ;)

Mitt och underbars leende kan dessutom blända vem som helst haha


Sista bilden: jag och hönan, fyllesvin for life 

Av Therese - 19 november 2007 20:04

Yeeees! Äntligen så fattar jag konstruktionen. Behövde egentligen bara jobba till uppgift 3.7, men jag jobbade på och gjorde alla fram till 3.14 för att verkligen vara säker på att jag fattar det vi har gjort. Nu har jag lite försprång till nästa lektion också, så nu kanske jag inte behöver bli lika uppstressad som förra gången.  Nu är det bara underhålls-inlämningen kvar denna veckan, men den brukar inte vara så svår, däremot väldigt tråkig.


Håller på att ta emot bilder från C. Jag ser helt fucked up ut på alla, men jaja, kan ju inte vara snyggast jämt ;)


Det är city akuten sen! Mååste verkligen kolla idag! Okej, jag brukar iofs ALLTID kolla, men slutet med Ray förra gången gör att dagens avsnitt är ett måste mer än någonsin! 

Av Therese - 19 november 2007 18:42

Shit hela datorn kollapsade förut, fick hålla på och mecka som faen för att få den att funka. Borde lämna in den men pallar inte, måste få tummen ur att flytta över alla bilder, cd-skivor och program som jag vill ha kvar först. Är alldeles för lat.


Var inne på C:s bilddagok och kollade på alla bilderna från när hon var här, och vi var ute på krogen. Sjukt sköna bilder. Är ni snälla så kanske ni kan få se, men jag måste få dem själv först.


Har grejat med vårat projektarbete idag, det går visserligen åt rätt håll men vi har konstaterat att det kommer kosta sjukt mycket pengar. Ingen som är intresserad att sponsra? Det är en solcellsdriven högtalare som man kan streama musik till via blåtand btw.


Nu måste jag verkligen plugga konstruktion. Fick inte gjort det imorse, och vill hemskt gärna träffa underbar någon gång denna veckan.

Så hejdåhejs


Av Therese - 19 november 2007 11:00

Jag borde plugga konstruktion eftersom jag inte fattar någonting, men jag har inte "hunnit". Det var mycket mysigare att dricka varm oboy med grädde till frukost och sedan fastnade jag här. Har faktist vart ute med hunden också. Och nu måste jag snart börja göra mig iordning innan bussen går kvart över tolv.. Har ingen lust att åka till skolan. Det enda som är kul är att möta min små goingar A & M. Fattar inte hur jag skall kunna leva utan er när vi tar studenten till våren :O

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kanske

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards