Alla inlägg den 30 november 2007

Av Therese - 30 november 2007 23:13

Nu är jag hos mamma. Resan gick hyfsat förutom att mitt enorma hat mot SJ förstärktes ännu mer. Konduktören trodde typ att hon var någon diktator och tvingade gubben som satt bredvid mig att sitta där, trots att det var fullt med massa tomma platser i hela vagnen. Varje gång han försökte flytta på sig så fick hon spamser. Till slut hotade hon med att han skulle bli avkastad så då vågade han inte flytta på sig igen.


För att göra allting ännu värre satt det en unge framför mig som var typ tre, eller aa max tre år. Vars moder inte hade någon som helst koll på vad han sysslade med. Jag menar det är ju vääldigt normalt att låta en liten knatte hänga med midjan över stolsryggen skrikandes på dom som satt bakom, samtidigt som han spottade rakt ner i mina konstruktionsböcker :@ Vad gjorde mamman? Jo hon pratade telefon, guuud så viktigt. Satt och upprepade "det är inte hans fel, det är föräldrarnas fel, han är bara ett barn.." som ett mantra i huvudet. Mamman ska vara vääldigt glad över att jag gillar barn annars hade jag dratt konstruktions boken i huvudet på honom. Och den är inte liten.


Hatar SJ näästan lika mycket som jag hatar Västtrafik,

och det är inte lite.. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kanske

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards