Alla inlägg den 21 november 2007

Av Therese - 21 november 2007 18:21

Ditt jävla as! Jag kommer slå ihjäl dig om jag ser dig ute på stan. Det kommer inte spela någon som helst roll om du får en dom eller inte, vi kommer göra ditt liv till ett helvete i varje fall

Av Therese - 21 november 2007 17:46

Saknar dig :( Hela min säng luktar dig, vill ha dig här med mig.


Synd bara att jag ska ha så jävla svårt att säga till dig hur mycket jag tycker om dig, och hur mycket jag saknar dig när du inte är här. 

Av Therese - 21 november 2007 17:39

Köpte väska förut. En ljusgrå everest väska, inte den jag hade tänkt mig men den får duga. Datorn fick plats i varje fall. Borde kanske plugga, men pallar inte. Har inget särskilt att plugga på ändå.


Min klass är sjukt oseriös, vi börjar åtta, men klockan åtta var det knappt 10 pers av 31 möjliga som hade kommit. Tyckte synd om läraren, det var första lektionen i "interkulturell kommunikation" och alla är redan så negativa så folk inte ens pallar komma i tid.

Av Therese - 21 november 2007 12:40

Sitter i skolan, hade jätte kul med underbar igår. Trots att han plugade matte. Börjar tro att han faktsit är ganska bra för mig, hans grötkok imorse inspirerade mig att ta med mig en smörgås till skolan. Jag äter nästan aldrig frukost annars. Köper en yougurt med müsli ibland bara. Dessutom har han fått mig att köpa gymkort. Eller aa jag ska, ska bara få lön först. Dessutom har han fått mig att inse att det kanske inte är så bra att bara allt jag behöver under en hel dag, inklusive skolböcker, i en handväska på ena axeln. Trots att den är rosa.


Så jag ska nog köpa en seriös skolväska efter skolan, kanske tom kan få ner datorn i den hade ju vart grymt mycket smidigare än att bära den på armen varje dag den ska med till skolan. Ska ändå till ÖoB på backaplan idag för att köpa schampoo och balsam, och rakhyvlar. kan fixa väska då med.


Jag känner mig så vuxen (:

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kanske

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards